Pomoc když ji potřebujete

Nabízíme Vám pomocnou ruku

Freshdesk - Online portál podpory

Jsme pro transparentní a přímé řešení problémů bez zbytečných odkladů. Pro naše registrované partnery provozujeme propracovaný online helpdesk systém Freshdesk včetně možnosti aplikace SLA.

Přejděte na naše stránky online podpory https://basesystem.freshdesk.com

Nejste-li registrovaný partner, požádejte o registraci.

Anydesk - Vzdálené připojení

Nebudete-li si vědět rady, nenecháme Vás na holičkách. Vzdáleně se připojíme k vašemu počítači a pomůžeme Vám v nesnázích.

Spusťte ve vašem počítači Anydesk pro Windows a zavolejte našemu technikovi, který se o Vás stará.

Nemáte-li kontakt na servisního technika, domluvte si nejdříve pomoc na tel. 518 321 048 (po-pá, 9:00-15:00).

Cenu si určujete vy sami

Druh úkonu

Montážní a instalační práce

Softwarové a konfigurační práce

Maximální zaručená doba (*)

Anydesk, TeamViewer, RDP, VPN, ...

Evidence případu v helpdesku

Standard

350 Kč / hod.

490 Kč / hod.

do 30 dnů

zdarma

dle dohody

Expres

700 Kč / hod.

980 Kč / hod.

do 3 dnů

zdarma

zdarma

Čas vám měříme férově za každou započatou hodinu každého technika zvlášť. Pracují-li například na servisním případu 3 lidé a dva z nich v závěru čekají na konfiguraci systému, kterou provádí třetí technik, čas strávený čekáním dvou zmíněných techniků vám neúčtujeme.

Přepravu a čas strávený na cestě počítáme také na férovku, a to nejrychlejší trasou ze sídla Base System spol.s r.o. k vám dle mapových podkladů společnosti Google. Můžete si tak tyto náklady sami ověřit.

Šetříme vám náklady na přepravu. V případech, kdy je to možné, provádíme vždy servisní práce vzdáleně.

(*) Pozn.: V nabídce Standard jsou uvedeny kalendářní dny, v Expres pak pracovní dny. Vždy se však jedná o maximální zaevidovanou čekací dobu do faktického zahájení servisních prací.

6 tipů: jak urychlit opravu a ještě ušetřit

  1. S nahlášením stavu zbytečně neotálejte. Čím dříve poruchu nebo její stav nahlásíte, tím dříve bude odstraněna. Požádáte-li o servisní zásah pozdě, může se oprava zbytečně prodražit, když budete posléze s opravou spěchat.
  2. Využijte online portál podpory, vždy když je to možné. Jako bonus získáte detailní přehled nad všemi servisními pracemi. Vyhněte se nahlašování poruch e-mailem nebo telefonicky, kdy tento požadavek není monitorován a v horším případě může v záplavě příchozích informací úplně zapadnout.
  3. Popište všechny podrobnosti. Můžete být struční, ale snažte se být konkrétní a věcní. Řekněte nám, kdy se událost stala, co jí předcházelo a co ji provází. Pokud je to možné přikládejte k záznamu obrázky, které vyfotíte třeba telefonem. Je to snadné a často to také vede k rychlejšímu řešení.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu, která včas poodhalí, zda námi navržené řešení zabralo, nebo je to slepá ulička a je třeba navrhnout řešení jiné. Komunikujte s námi, je to jediný způsob, jak včas dosáhnout cíle.
  5. Učte se z vyřešených problémů. Nejjednodušší problémy se často opakují a například nahodit shozený jistič dokáže skoro každý :)
  6. Zvažte rentabilitu servisní smlouvy. Vyžaduje-li váš provoz častější péči, mohou se vám sleva na práci, dopravu, rychlejší reakce a spousta dalších výhod vyplatit.

Žádné háčky, partnerství se skutečně vyplatí

Servisní smlouva

Přeprava osob a materiálu

Čas strávený na cestě**

Splatnost faktury

Zapůjčení technologie

Převzetí zařízení do pozáruční opravy, úvodní diagnostika

NE

10 Kč / km

120 Kč / hod.

7 dnů

ne

zpoplatněno

Ano*

9 Kč / km

zdarma

30 dnů

ano / dle dohody

zdarma

(*) Servisní smlouvy uzavřené v roce 2018 a později.

(**) Čas strávený na cestě je s uzavřenou servisní smlouvou v nízké a střední prioritě vždy zdarma.

Potřebujete prioritní pravidelnou péči?

Ceníte-li si vysoké míry provozuschopnosti, nabízíme vám nadstandardní prioritní a pravidelnou péči. Tato služba vám garantuje zvýhodnění před ostatními zákazníky a současně dává 100% záruku, že si budete moci vybrat nejlepší poměr mezi požadovaným časovým zvýhodněním a cenou. Tato služba je k dispozici 24/7, vždy když to budete nejvíce potřebovat. Prioritní péče vám také zaručuje definované plnění podmínek dle SLA. K vyřešení servisního případu jsou vybraným partnerům přednostně k dispozici vyčlenění pracovníci.

Všechny servisní případy jsou včetně dialogu se zákazníkem, provedených úkonech a případné fotodokumentace pod účtem klienta transparentně evidovány v helpdesku.

Výhody prioritní péče

  • Služba je k dispozici 24/7
  • Urgentní priorita s několika hodinovou SLA
  • 100% záruka prioritní péče
  • Zákazníkem volitelná priorita a cena služby
  • Čas strávený na cestě je ve střední prioritě zdarma
  • Evidence servisních případů v helpdesku
  • Možnost telefonického kontaktu technika v mimopracovní dobu

Mimořádná péče o nejdůležitější a kritické provozy vyžaduje zvýšené náklady na provoz této služby a je měsíčně paušálně zpoplatněna. Naštěstí je pro vás vždy podstatně výhodnější svěřit tuto zodpovědnost nám, než zaměstnat několik profesionálů na 24 hodinový provoz. Máte-li specifické požadavky, jsme otevřeni věcnému jednání a přijmeme vaši výzvu.

Napište nám nebo zavolejte, pokud máte o toto nadstandardní partnerství zájem, určitě se dohodneme na oboustranně výhodné smlouvě.