Pomoc když ji potřebujete
Nabízíme Vám pomocnou ruku
Freshdesk - Online portál podpory
Jsme pro transparentní a přímé řešení problémů bez zbytečných odkladů. Pro naše registrované partnery provozujeme propracovaný online helpdesk systém Freshdesk včetně možnosti aplikace SLA.
Přejděte na naše stránky online podpory https://basesystem.freshdesk.com
Nejste-li registrovaný partner, požádejte o registraci.
Anydesk - Vzdálené připojení
Nebudete-li si vědět rady, nenecháme Vás na holičkách. Vzdáleně se připojíme k vašemu počítači a pomůžeme Vám v nesnázích.
Spusťte ve vašem počítači Anydesk pro Windows a zavolejte našemu technikovi, který se o Vás stará.
Nemáte-li kontakt na servisního technika, domluvte si nejdříve pomoc na tel. 518 321 048 (po-pá, 9:00-15:00).
Cenu si určujete vy sami
Druh úkonu
Montážní a instalační práce
Softwarové a konfigurační práce
Maximální zaručená doba (*)
Anydesk, TeamViewer, RDP, VPN, ...
Evidence případu v helpdesku
Standard
350 Kč / hod.
490 Kč / hod.
do 30 dnů
zdarma
dle dohody
Expres
700 Kč / hod.
980 Kč / hod.
do 3 dnů
zdarma
zdarma
Čas vám měříme férově za každou započatou hodinu každého technika zvlášť. Pracují-li například na servisním případu 3 lidé a dva z nich v závěru čekají na konfiguraci systému, kterou provádí třetí technik, čas strávený čekáním dvou zmíněných techniků vám neúčtujeme.
Přepravu a čas strávený na cestě počítáme také na férovku, a to nejrychlejší trasou ze sídla Base System spol.s r.o. k vám dle mapových podkladů společnosti Google. Můžete si tak tyto náklady sami ověřit.
Šetříme vám náklady na přepravu. V případech, kdy je to možné, provádíme vždy servisní práce vzdáleně.
(*) Pozn.: V nabídce Standard jsou uvedeny kalendářní dny, v Expres pak pracovní dny. Vždy se však jedná o maximální zaevidovanou čekací dobu do faktického zahájení servisních prací.
6 tipů: jak urychlit opravu a ještě ušetřit
- S nahlášením stavu zbytečně neotálejte. Čím dříve poruchu nebo její stav nahlásíte, tím dříve bude odstraněna. Požádáte-li o servisní zásah pozdě, může se oprava zbytečně prodražit, když budete posléze s opravou spěchat.
- Využijte online portál podpory, vždy když je to možné. Jako bonus získáte detailní přehled nad všemi servisními pracemi. Vyhněte se nahlašování poruch e-mailem nebo telefonicky, kdy tento požadavek není monitorován a v horším případě může v záplavě příchozích informací úplně zapadnout.
- Popište všechny podrobnosti. Můžete být struční, ale snažte se být konkrétní a věcní. Řekněte nám, kdy se událost stala, co jí předcházelo a co ji provází. Pokud je to možné přikládejte k záznamu obrázky, které vyfotíte třeba telefonem. Je to snadné a často to také vede k rychlejšímu řešení.
- Nezapomeňte na zpětnou vazbu, která včas poodhalí, zda námi navržené řešení zabralo, nebo je to slepá ulička a je třeba navrhnout řešení jiné. Komunikujte s námi, je to jediný způsob, jak včas dosáhnout cíle.
- Učte se z vyřešených problémů. Nejjednodušší problémy se často opakují a například nahodit shozený jistič dokáže skoro každý :)
- Zvažte rentabilitu servisní smlouvy. Vyžaduje-li váš provoz častější péči, mohou se vám sleva na práci, dopravu, rychlejší reakce a spousta dalších výhod vyplatit.
Žádné háčky, partnerství se skutečně vyplatí
Servisní smlouva
Přeprava osob a materiálu
Čas strávený na cestě**
Splatnost faktury
Zapůjčení technologie
Převzetí zařízení do pozáruční opravy, úvodní diagnostika
NE
10 Kč / km
120 Kč / hod.
7 dnů
ne
zpoplatněno
Ano*
9 Kč / km
zdarma
30 dnů
ano / dle dohody
zdarma
(*) Servisní smlouvy uzavřené v roce 2018 a později.
(**) Čas strávený na cestě je s uzavřenou servisní smlouvou v nízké a střední prioritě vždy zdarma.
Potřebujete prioritní pravidelnou péči?
Ceníte-li si vysoké míry provozuschopnosti, nabízíme vám nadstandardní prioritní a pravidelnou péči. Tato služba vám garantuje zvýhodnění před ostatními zákazníky a současně dává 100% záruku, že si budete moci vybrat nejlepší poměr mezi požadovaným časovým zvýhodněním a cenou. Tato služba je k dispozici 24/7, vždy když to budete nejvíce potřebovat. Prioritní péče vám také zaručuje definované plnění podmínek dle SLA. K vyřešení servisního případu jsou vybraným partnerům přednostně k dispozici vyčlenění pracovníci.
Všechny servisní případy jsou včetně dialogu se zákazníkem, provedených úkonech a případné fotodokumentace pod účtem klienta transparentně evidovány v helpdesku.
Výhody prioritní péče
- Služba je k dispozici 24/7
- Urgentní priorita s několika hodinovou SLA
- 100% záruka prioritní péče
- Zákazníkem volitelná priorita a cena služby
- Čas strávený na cestě je ve střední prioritě zdarma
- Evidence servisních případů v helpdesku
- Možnost telefonického kontaktu technika v mimopracovní dobu
Mimořádná péče o nejdůležitější a kritické provozy vyžaduje zvýšené náklady na provoz této služby a je měsíčně paušálně zpoplatněna. Naštěstí je pro vás vždy podstatně výhodnější svěřit tuto zodpovědnost nám, než zaměstnat několik profesionálů na 24 hodinový provoz. Máte-li specifické požadavky, jsme otevřeni věcnému jednání a přijmeme vaši výzvu.
Napište nám nebo zavolejte, pokud máte o toto nadstandardní partnerství zájem, určitě se dohodneme na oboustranně výhodné smlouvě.