Pomoc když ji potřebujete

Nabízíme Vám pomocnou ruku

Freshdesk - Online portál podpory

Jsme pro transparentní a přímé řešení problémů bez zbytečných odkladů. Pro naše registrované partnery provozujeme propracovaný online helpdesk systém Freshdesk včetně možnosti aplikace SLA.

Přejděte na naše stránky online podpory https://basesystem.freshdesk.com

Nejste-li registrovaný partner, požádejte o registraci.

Anydesk - Vzdálené připojení

Nebudete-li si vědět rady, nenecháme Vás na holičkách. Vzdáleně se připojíme k vašemu počítači a pomůžeme Vám v nesnázích.

Spusťte ve vašem počítači Anydesk pro Windows a zavolejte našemu technikovi, který se o Vás stará.

Nemáte-li kontakt na servisního technika, domluvte si nejdříve pomoc na tel. 518 321 048 (po-pá, 9:00-15:00).

Monitorování stavu kritických zařízení

Jsme si vědomi významu bezproblémového provozu. Proto pro registrované partnery provozujeme jako nadstandardní službu zdarma stav všech jejich kritických sítových zařízení na lokální síti.

Součástí monitoringu je systém okamžitého upozornění na poruchový stav a pravidelné reporty. Účinné monitorování odhalí možná rizika spojená s disfunkcí jednotlivých částí systému, a to často dříve, než dojde k trvalému přerušení činnosti zařízení.

Cenu si určujete vy sami

Druh úkonu

Montážní a instalační práce

Softwarové a konfigurační práce

Maximální zaručená doba (*)

Anydesk, TeamViewer, RDP, VPN, ...

Evidence případu v helpdesku

Standard

350 Kč / hod.

490 Kč / hod.

do 30 dnů

zdarma

dle dohody

Expres

700 Kč / hod.

980 Kč / hod.

do 3 dnů

zdarma

zdarma

Čas vám měříme férově za každou započatou hodinu každého technika zvlášť. Pracují-li například na servisním případu 3 lidé a dva z nich v závěru čekají na konfiguraci systému, kterou provádí třetí technik, čas strávený čekáním dvou zmíněných techniků vám neúčtujeme.

Přepravu a čas strávený na cestě počítáme také na férovku, a to nejrychlejší trasou ze sídla Base System spol.s r.o. k vám dle mapových podkladů společnosti Google. Můžete si tak tyto náklady sami ověřit.

Šetříme vám náklady na přepravu. V případech, kdy je to možné, provádíme vždy servisní práce vzdáleně.

(*) Pozn.: V nabídce Standard jsou uvedeny kalendářní dny, v Expres pak pracovní dny. Vždy se však jedná o maximální zaevidovanou čekací dobu do faktického zahájení servisních prací.

6 tipů: jak urychlit opravu a ještě ušetřit

  1. S nahlášením stavu zbytečně neotálejte. Čím dříve poruchu nebo její stav nahlásíte, tím dříve bude odstraněna. Požádáte-li o servisní zásah pozdě, může se oprava zbytečně prodražit, když budete posléze s opravou spěchat.
  2. Využijte online portál podpory, vždy když je to možné. Jako bonus získáte detailní přehled nad všemi servisními pracemi. Vyhněte se nahlašování poruch e-mailem nebo telefonicky, kdy tento požadavek není monitorován a v horším případě může v záplavě příchozích informací úplně zapadnout.
  3. Popište všechny podrobnosti. Můžete být struční, ale snažte se být konkrétní a věcní. Řekněte nám, kdy se událost stala, co jí předcházelo a co ji provází. Pokud je to možné přikládejte k záznamu obrázky, které vyfotíte třeba telefonem. Je to snadné a často to také vede k rychlejšímu řešení.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu, která včas poodhalí, zda námi navržené řešení zabralo, nebo je to slepá ulička a je třeba navrhnout řešení jiné. Komunikujte s námi, je to jediný způsob, jak včas dosáhnout cíle.
  5. Učte se z vyřešených problémů. Nejjednodušší problémy se často opakují a například nahodit shozený jistič dokáže skoro každý :)
  6. Zvažte rentabilitu servisní smlouvy. Vyžaduje-li váš provoz častější péči, mohou se vám sleva na práci, dopravu, rychlejší reakce a spousta dalších výhod vyplatit.

Žádné háčky, partnerství se skutečně vyplatí

Servisní smlouva

Přeprava osob a materiálu

Čas strávený na cestě**

Splatnost faktury

Zapůjčení technologie

Převzetí zařízení do pozáruční opravy, úvodní diagnostika

NE

10 Kč / km

120 Kč / hod.

7 dnů

ne

zpoplatněno

Ano*

9 Kč / km

zdarma

30 dnů

ano / dle dohody

zdarma

(*) Servisní smlouvy uzavřené v roce 2018 a později.

(**) Čas strávený na cestě je s uzavřenou servisní smlouvou v nízké a střední prioritě vždy zdarma.

Potřebujete prioritní pravidelnou péči?

Ceníte-li si vysoké míry provozuschopnosti, nabízíme vám nadstandardní prioritní a pravidelnou péči. Tato služba vám garantuje zvýhodnění před ostatními zákazníky a současně dává 100% záruku, že si budete moci vybrat nejlepší poměr mezi požadovaným časovým zvýhodněním a cenou. Tato služba je k dispozici 24/7, vždy když to budete nejvíce potřebovat. Prioritní péče vám také zaručuje definované plnění podmínek dle SLA. K vyřešení servisního případu jsou vybraným partnerům přednostně k dispozici vyčlenění pracovníci.

Všechny servisní případy jsou včetně dialogu se zákazníkem, provedených úkonech a případné fotodokumentace pod účtem klienta transparentně evidovány v helpdesku.

Výhody prioritní péče

  • Služba je k dispozici 24/7
  • Urgentní priorita s několika hodinovou SLA
  • 100% záruka prioritní péče
  • Zákazníkem volitelná priorita a cena služby
  • Čas strávený na cestě je ve střední prioritě zdarma
  • Evidence servisních případů v helpdesku
  • Možnost telefonického kontaktu technika v mimopracovní dobu

Mimořádná péče o nejdůležitější a kritické provozy vyžaduje zvýšené náklady na provoz této služby a je měsíčně paušálně zpoplatněna. Naštěstí je pro vás vždy podstatně výhodnější svěřit tuto zodpovědnost nám, než zaměstnat několik profesionálů na 24 hodinový provoz. Máte-li specifické požadavky, jsme otevřeni věcnému jednání a přijmeme vaši výzvu.

Napište nám nebo zavolejte, pokud máte o toto nadstandardní partnerství zájem, společně se dohodneme na oboustranně výhodné smlouvě.